Често се налага да предоставите разговора на друг служител, който е по-запознат с проблема и по-компетентно може да помогне на клиента Ви. Решенията са лесни, да си занесете телефона при него, да го извикате да се качи при вас, което може да е проблемно ако е на друг етаж. Или просто да използвате функциите на системата за трансфер на разговора.
Натискате бутон transfer от телефона или при липса на такъв #, въвеждате номера, към който искате да прехвърлите разговора и затваряте. Ако по някаква причина, клиента Ви не се свърже с номера, към който сте го прехвърлили, понеже го няма на бюрото или говори, разговорът би могъл да се върне обратно при вас след 10 секунди
Ако искате преди да прехврълите разговора, все пак да запознаете колегата по какъв повод ще му прехвърлите Клиента, натискате * въвеждате Номера и не затваряте слушалката, а изчаквате да ви отговори колегата, и след като го запознете със случая затваряте слушалката и разговора с клиента, който е изчаквал на задържане и е слушал музика бива прехвърлян. Ако по някаква причина колегата не отговори, или не може в момента да помогне, натискате отново * и си връщате задържания разговор с клиента Ви.
Можете да трансферирате номера, както към вътрешни телефони в рамките на системата, така и към външни стационарни или мобилни телефони.