Системата разполага с различни стратегии за разпределяне на входящите разговори по агентите с цел постигане на оптимално обслужване, промяната на стратегията се постига лесно с три клика, целта е да намерите
най-оптималния вариант за обслужване:
Да зазвънява всички Агенти - плюса, е че постигате максимално бързо обслужване на обажданията, недостатък по висок шум от звънене на телефоните, по бързите ще имат повече разговори.
Да избира произволен Агент, с оптимално натоварване на Агентите - Всички получават еднакъв брой обаждания, недостатък при по-бавните Агенти, клиентите ще чакат повече
Да изпраща разговора към агента с най-малко обработени обажадания - Плюс отново постигане на еднакъв брой разговори между служителите Ви, недостатък, по-късно включилите се в опашката Агенти ще получават повече
разговори докато настигнат останалите
Разпределяне на разговорите последователно създавайки някаква поредност между агентите - плюса, всеки получава разговор, недостатък отново някои клиент може да чака повече ако има по-бавни агенти
Да изпраща разговора към агента с най-много време неполучил обаждане - Плюс, намаляване свободното време между обажданията, Недостатък, агента с по-дълги разговори, ще има по-малко получени разговори